www.in-domo.si je spletna trgovina, ki jo upravlja Norbit d.o.o.,ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne In-domo, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup.
Splošni prodajni pogoji
- Stroški dostave vključujejo vso Slovenijo;
- Odprema/prevzem blaga možen samo v originalni embalaži;
- Vnos blaga v objekt uredi kupec;
- Pogoji in specifike dostave so priloženi v dokumentu posebej ali posebej dopisu;
- Blago na zalogi, kolikor je mogoče, odpremimo še isti dan naročila;
- Za blago, ki ni na zalogi, preverimo razpoložljivost pri dobavitelju in javimo stranki;
- Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru nespoštovanja s strani dobavitelja;
- Kot potrditev naročila se smatra plačilo 100% avans na naš TRR (naveden na predračunu);
- Storitve in materiali, ki niso navedeni v predračunu, niso vključeni v ceno;
- Možni so lahko dodatni stroški skladiščenja, kolikor to razmere zahtevajo (predhodni dogovor s stranko);
- Pred potrditvijo predračuna preverite artikle in količine - reklamacije za napačno dobavljeno blago po potrjenem predračunu ne upoštevamo;
- Račun izdan v elektronski obliki in poslan po e-pošti. Velja kot original.
- Veljavnost naročila: 3 dni.
Dostop do informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.
Postopek nakupa
Takoj po oddaji naročila boste na e-mail prejeli dve takojšnji obvestili
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestili po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. Ti elektronski obvestili nista potrdili, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema. Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila. Naročilo lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov info@in-domo.si. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.
Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka, ter si pridržuje pravico uporabnika telefonsko ali po e-mailu kontaktirati v primeru kakršnega koli odstopanja zaloge, cene, dobavljivosti,... Ponudnik bo kupcu ponudil nakup pod spremenjenimi pogoji oz. rešitev, ki bo šla v obojestransko korist, omogoči pa mu tudi odstop od nakupa. V primeru že plačane kupnine bo le-to vrnil.
Naročilo poslano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Sklepanje in arhiviranje pogodbe (naročila)
Pogodbo je možno sklepati v slovenskem in angleškem jeziku. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in tudi kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Načini plačila
Z nakazilom na račun: Pri izbiri tovrstnega plačila boste avtomatsko prejeli ponudbo/predračun na elektronski naslov, ki ste ga ob vašem naročilu navedli. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino. Banka pa vas bo kot običajno bremenila za stroške bančne transakcije v skladu z njeno trenutno veljavno tarifo. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku.
Imetniki PayPal računa, lahko plačata naročeno blago s sredstvi, ki jih imate na računu v skladu s pravili PayPal poslovanja. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino. Pridržujemo si pravico do zaračunavanja stroškov provizije in sicer v višini 3,40 %
S kreditno/debetno kartico: Nakup s kreditnimi/debetnimi karticami se izvede preko banke v skladu z njihovimi pravili poslovanja. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino.
Cene
Objavljene cene v spletni trgovini In-domo in izdane ponudbe veljajo na dan naročila, nakupa torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine.
Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, ki so objavljeni na naši spletni strani se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla oz. podatki spremenijo med obdelavo naročila, oz. v primeru napake v spletni trgovini velja cena, na artiklu v trgovini In-domo. O morebitnem odstopanju bo kupec nemudoma obveščen, poleg možnosti nakupa po spremenjenih pogojih bo ponudnik omogočil kupcu rešitev v obojestransko zadovoljstvo oz. preklic/odstop od naročila.
Cene so maloprodajne, vključujejo zakonsko določen DDV in so označene v EUR.
Reklamacije upoštevamo v roku največ 15 dni po opravljenem nakupu.
Odstop od pogodbe, vračila blaga in kupnine
Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od sklenjenega naročila oz. pogodbe preprosto odstopiti lahko pisno odstopite v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopa. Odstopni rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga.
To storite tako, da nam v roku 14-ih dni pošljite izpolnjen spodaj priložen obrazec »Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga« iz katere izhaja vaša volja za odstop od pogodbe. Izdelki pa morajo biti vrnjeni najkasneje v roku 14 dni po pisnem obvestilu, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga. Izdelke lahko kupec vrne na naš naslov osebno ali po pošti. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in zapakirani v original nepoškodovani embalaži z vsemi morebitnimi priročniki in pripadajočimi listinami in obesnimi etiketami. Blagu priložite še kopijo »Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga« ter kopijo originalnega računa.
V skladu s 43.d členom ZVPot vam kupnino skupaj s stroški dostave vrnemo nemudoma po prevzemu blaga. Kupnino in stroške dostave vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri plačilu, razen če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.
Po 43.č.členu ZVPot kupec nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri pogodbah o blagu, ki je izdelano oziroma dobavljeno po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
V primeru vračila blaga kupljenega z unovčitvijo bona ob registraciji, se stranki za to vrednost zmanjša znesek vračila kupnine, istočasno pa se stranki povrne pravica do ponovnega vnovčenja bona.
Obrazec za zamenjavo/vračilo blaga dobite tukaj.
Obrazec za odstop od pogodbe dobite tukaj.
Vračilo blaga na naši spletni strani je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Pridružujemo si pravico do odstopa od naročila ob primeru tehničnih težav, vdorov ali zlonamernih dejanj, ki lahko privedejo spletno trgovino in-domo.si do nepravilnega delovanja ali prikazovanja napačnih informacij, cen ali pogojev.
Podjetja, samostojni podjetniki ter ostale pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh po prevzemu izdelka. Posledično tudi vračilo kupnine ni mogoče.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopke reklamacije pri Intereuropi Express,… Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na priloženem garancijskem listu. Garancijski list velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa in se tudi uveljavlja s predložitvijo računa in potrjenim garancijskim listom. Kot datum prodaje pa velja datum računa. Garancija izdelkov kot tudi njen rok je naveden na garancijski izjavi in je prilagojen izdelku, velja pa ob upoštevanju navodil na garancijskem listu. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena.
Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.
Garancija preneha veljati pri:
- Okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela, vremenski pojavi...)
- Če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
- Pri spremembah na artiklu
- Pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k artiklu
- Pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
- Pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
- V kolikor želita dodatne informacije v zvezi z pooblaščenim servisom in garancijo, se obrnite na Norbit d.o.o.,tel.05 366 49 46.
Z veseljem vam bomo pomagali.